زندگی با تجارت الکترونیک

درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت از دسترس خارج شد

شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت که به اختصار از آنها با عنوان PSP (مخفف عبارت Payment Service Provider) یاد می شود، همیشه تمام تلاش خود را می کند تا همیشه سرویس های خود را در دسترس خدمات گیرندگان قرار دهند و اگر نیاز به تعمیر و نگهداری (Maintenance) پیش آید همواره با اطلاع رسانی قبلی آن را به اطلاع مشترکین خود می رسانند. اما روز گذشته کلیه پایانه های فروشگاهی (POS) و درگاه های پرداخت اینترنتی (IPG) شرکت به پرداخت بانک ملت بدون اطلاع رسانی قبلی برای ساعاتی از دسترس خارج شدند.

از حوالی ظهر دیروز طبق اخبار دریافتی از سوی مخاظبین عزیز شاپ کیپر باخبر شدیم که درگاه های پرداخت اینترنتی به پرداخت ملت دچار اختلال گردیده و از سرویس دهی خارج شده است. همچنین طی تحقیقات میدانی به عمل آمده توسط تیم تحریریه شاپ کیپر، به طور زمان پایانه های فروشگاهی این شرکت نیز در دسترس نبوده اند.

شواهد حاکی از اینست که قاعدتا باید اتفاق غیر منتظره ای رخ داده باشد که امکان اطلاع رسانی پیش از موعد را سلب نموده در غیر اینصورت چنین رویدادی حتما از قبل توسط مسئولین شرکت به پرداخت ملت به اطلاع مشترکین و سرویس گیرندگان می رسید. امیدوار هستیم مشکل هر چه بوده رفع شده باشد و مجددا شاهد فعالیت بی کم و کاست این سرویس دهنده خوب کشورمان باشیم.

آیا شما از درگاه های بانک ملت در کسب و کار خود استفاده می کنید؟ کیفیت خدمات دهی و پشتیبانی شرکت به پرداخت ملت را چگونه ارزیابی می کنید؟

3 پاسخ برای “درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت از دسترس خارج شد

  • خبر تکمیلی : مشکل بعد از گذشت چندین ساعت ، همان دیروز برطرف گردید .

  • سلام
    من هم چندین بار بدون اطلاع قبلی اختلال در درگاه بانک ملت دیدم.
    بعد از تماس با پشتیبانی دلیل اختلال رو مسدود شدن سرور در خارج از ایران معرفی کردند و گفتند برای اینکه مشکلی نداشته باشید بهتر از سرورهای ایرن استفاده کنید.

دیدگاه ها غیرفعال هستند