کاهش برگشتی فروشگاه های اینترنتی برای سرویس پرداخت درب منزل (قسمت اول)

?>

سرویس پستی پرداخت درب منزل یا cod  دارای مزایای زیادی از جمله  افزایش اعتماد سازی، فروش بیشتر و …. برای کسب و کار شماست. اما بزرگترین مشکل این سرویس امکان برگشت کالا توسط خریدار و ایجاد ضرر و زیان برای فروشگاه شماست. در سلسله مقالات سایت با توجه به تجربه ی 2 دهه ای خودم در رابطه با سرویس پرداخت در محل، به شما کمک خواهم کرد تا با ساده ترین روش ها درصد برگشتی مرسولات خود را کاهش دهید. نکته ای که خیلی از فروشگاه ها در نظر نمیگیرند، کاهش 5 درصد از برگشت سفارشات گاهی اوقات باعث افزایش سوددهی مجموعه به اندازه 20 درصد خواهد شد.

اولین مورد و ساده ترین مورد در رابطه با کاهش برگشت سفارشات پرداخت درب منزل

در مرحله اول اطمینان از داشتن ادرس دقیق از مشتری می باشد. خیلی اوقات مشتری های شما برای اولین بار سفارش اینترنتی ثبت می کنند و به طریقی به شما ادرس می دهند که امکان پیدا کردن ادرس توسط موزع پست وجود ندارد. در این شرایط بهترین راهکار تماس تلفنی با مشتری و دریافت ادرس دقیق از وی می باشد. حتما در ادرس های دریافتی از مشتری اطمینان داشته باشید که یکی از مهمترین موارد در توزیع سریع و دقیق مرسوله داشتن ادرس دقیق می باشد. اگر مشتری در شهری زندگی می کند که دارای پلاک دقیق نیست حتما کدپستی مشتری را از او دریافت کنید.

 

به این دو آدرس دقت کنید:

استان تست شهر تست خ ازادی فرعی 15انتهای کوچه

استان تست شهر تست خ ازادی فرعی 15انتهای کوچه، درب قهوه ای منزل شخصی اقای ایکس. در صورت در منزل نبودن لطفا با شماره 09109109109 تماس بگیرید.

 

یقینا کامل بودن ادرس پستی مشتری نکته ای بسیار مهم است که اکثر مشتریان به ان اهمیت زیادی نمی دهند و به عنوان فرستنده مرسوله این وظیفه شماست تا مطمئن شوید که مرسوله به دست مشتری خواهد رسید.

برای چک کردن ادرس مشتری یکی از بهترین ابزار استفاده از سرویس تایید کد پستی می باشد. برای اینکه مطمئن شوید یک کد پستی دقیق است یا خیر می توانید از دریافت تاییده کد پستی استفاده کنید.

https://epostcode.post.ir/user/certification

این سرویس رایگان نیست و برای هر ادرس در حدود 2 هزار تومان باید پرداخت کنید. ولیکن قبل از پرداخت مبلغ می توانید واحد و معبر اخر را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.